جنرالیست فیزیاتریست

نوشته ها و گفته های Per Fugelli

جنرالیست فیزیاتریست

نوشته ها و گفته های Per Fugelli

جایزه ای دیگر به فوگلی

پر فوگلی جایزه آزادی بیان در سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد.دلیل هیات ژوری یرای اهدا جایزه بحث‌های نقادانه وی نسبت به شغلش عنوان شده است .پر فوگلی در رابطه با احساسش میگوید: من هرگز مایل به تحقیق در افکار خودم نبودم ولی  چهار سال پیش  بعد از این  که مریض شدم،  تلاش برای احیای مفهوم مرگ در جامعه معنایی برای زندگی ام شد. من سعی کردم برای کمک به خودم و دیگران یک رابطه طبیعی را برای رسیدن به مرگ بیابم.  شکستن تابوی مرگ برای اکثر مردم هم  ممکن و هم مفید است.، فوگلی می گوید:  

 من خوشحال و مفتخرم.  این جایزه همانند دریافت سوخت بیشتر برای ادامه راهم می باشد، 

 

:Styret i Fritt Ord gir følgende begrunnelse  


 Per Fugelli får Fritt Ords Pris for 2013 for å ha gitt en stemme til kreftsyke og de som står ansikt til ansikt med døden 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.